Neatradāt to, ko meklējāt, vai arī jums vajadzīga palīdzība, lai ziņotu par pazudušu karti? Sazinieties ar mums, lai saņemtu palīdzību. Tērzējiet ar mums tagad, nosūtiet mums e-pastu vai klikšķiniet šeit, lai atrastu sarakstu ar bezmaksas numuriem, lai piezvanītu mūsu Globālajam klientu palīdzības centram.
Sazinieties ar Visa
Jūsu Visa kartes konts
-
Visa neglabā nekādus datus par finanšu darījumiem, kurus, iespējams, esat veicis, izmantojot savu Visa norēķinu karti, tos glabā un pārvalda Visa kredītkartes vai debetkartes izdevējs.
Lai piekļūtu jūsu konta informācijai, lūdzu, sazinieties ar savu Visa kartes izdevēju. Adresi un/vai telefona numuru jūs atradīsiet uz sava Visa pārskata. Telefona numurs var arī būt arī kartes aizmugurē. Varat arī atrast savas kartes izdevēju un noklikšķināt uz vietnes, lai iegūtu plašāku informāciju.
-
Jūsu kartes izdevējs var jums palīdzēt atrisināt problēmas, kas saistītas ar neatļautiem darījumiem. Adresi un/vai telefona numuru jūs atradīsiet uz sava Visa pārskata. Telefona numurs var būt arī pašas kartes aizmugurē.
Ja jūs gribat uzzināt vairāk par pakalpojumiem, ko piedāvā Visa, lai pievienotu papildu aizsardzības līmeni savai Visa kartei, izpētiet sadaļu Drošība un Nodrošinājums.
-
Jūsu maksājumu pieredze mums ir ārkārtīgi svarīga. Ja klients rīkojas godprātīgi, tirgotājiem, kas norādījuši Visa logotipu, nav atļauts izvēlēties, vai Visa karti pieņemt vai nepieņemt maksājumam.
Visa ir vairāk nekā 16 000 finanšu iestāžu klientu, kas izdod paši savas Visa kartes un reģistrē tirgotājus to pieņemšanai. Šīs institūcijas nosaka noteikumus attiecībās ar saviem tirgotājiem, un tādēļ pārvalda visus ar tiem saistītos klientu apkalpošanas jautājumus.
Mēs iesakām informēt savu Visa kartes izdevēju, izmantojot klienta atbalsta numuru, kas norādīts Visa pārskatā vai Visa kartes aizmugurē. Jūsu Visa kartes izdevējam ir pieeja atbilstošajām Visa normām un noteikumiem, kā arī klienta sūdzību paziņojuma veidlapām, lai iesniegtu sūdzības.
Drošība un Nodrošinājums
-
Tāpat kā visu Visa karšu aizvietošanā, šīs kartes ar jauno dizainu izplatīs Visa kartes izdevējs. Visi Visa produkti nodrošina ērtu, uzticamu, drošu veidu pirkumu veikšanai. Ja jums ir papildu bažas par jūsu Visa karti, zvaniet savam kartes izdevējam.
-
Visa sadarbojas ar finanšu iestādēm, tirgotājiem un tiesībaizsardzības aģentūrām visā pasaulē, lai nodrošinātu, ka, ieviešot jauno kartes dizainu, nebūtu nekādu neskaidrību.
-
Nē. Visa sadarbojas ar finanšu iestādēm, tirgotājiem un tiesībaizsardzības aģentūrām visā pasaulē, lai nodrošinātu, ka, ieviešot jauno kartes dizainu, nebūtu nekādu neskaidrību. Kā vienmēr, Visa īsteno programmas, lai palīdzētu uzraudzīt krāpnieciskas darbības un brīdinātu karšu īpašniekus par potenciālu krāpniecisku izmantošanu. Visa turpinās karšu īpašniekiem piedāvāt plašu aizsardzību ar daudzslāņainu drošību, lai karšu īpašnieki var justies pārliecināti un droši, izmantojot savu jauno Visa karti.
-
Visa neiestata un neapkalpo tirgotāju kontus, bet, ja jūs vēlaties pieņemt Visa savā uzņēmumā, lūdzu, sazinieties ar Visa pieņēmējbanku.
-
Uzmanieties no jebkādām e-pasta ziņām, kas pieprasa personas datus, kā, piemēram, paroles, PIN vai jūsu sociālās apdrošināšanas numuru, vai nosūta jūs uz tīmekļa vietni, kas pieprasa šādu informāciju. Šīs ziņas var ietvert nelegālo “spoofing” jeb “krāpšanas” praksi vai e-pasta adreses viltošanu, lai līdzinātos citai īstai adresei un uzņēmumam. Atcerieties nekad nesūtīt personas datus, izmantojot e-pastu. Ja esat saņēmis e-pastu, kas imitē Visa, lūdzu, ziņojiet Visa par nelegālā e-pasta detaļām.
-
Patērētājiem ir svarīgi zināt, ka Visa nezvanīs un nesūtīs e-pastu karšu īpašniekiem, pieprasot viņu personīgo konta informāciju. Visa zvanu centri neiniciē izejošos telemārketinga zvanus. Patērētājiem nevajadzētu atbildēt uz nekādiem e-pastiem vai telefona zvaniem, kuros tiek jautāta jebkāda personīgā kartes informācija, un viņiem ieteicams par situāciju nekavējoties ziņot vietējai tiesībaizsardzības, kā arī finanšu iestādei, kas izdevusi karti. Karšu īpašniekiem arī jāzina, ka Visa nulles atbildības krāpšanas polise nodrošina, ka viņiem nav jāatbild par jebkādiem neatļautiem pirkumiem.
Visa nulles atbildības polise neattiecas uz noteiktām komerckartēm un anonīmiem priekšapmaksas karšu darījumiem vai darījumiem, ko neapstrādā Visa. Karšu īpašniekiem, aizsargājot savu karti, jābūt piesardzīgiem un nekavējoties jāziņo viņu finanšu izdevējiestādei par jebkādu neatļautu izmantošanu. Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinieties ar savu kartes izdevēju.
-
Ja uzskatāt, ka esat atklājis draudus Visa tīmekļa vietnē, produktā vai pakalpojumā, nosūtiet to uz [email protected].
-
Ja jūs esat klients vai piegādātājs, kas saskāries ar drošības incidentu, kas saistīts ar Visa vai kas varētu ietekmēt Visa produktu vai pakalpojumu, lūdzu, nosūtiet e-pastu uz [email protected].
Konta aizturēšana un brīdinājumi par darījumiem kontā
-
Kad jūs norēķināties pie sūkņa, daži karšu izdevēji "aiztur" savu karšu īpašnieku līdzekļus, gaidot gala darījuma summu, lai palīdzētu nodrošināt to, ka viņu karšu īpašnieku konti netiek pārtērēti. Degvielas tirgotāji neveic kontu aizturēšanu. Ja jums ir jautājumi par jūsu konta aizturēšanu saistībā ar degvielas pirkšanas darījumu, lūdzu, sazinieties ar savu kartes izdevēju.
Degvielas tirgotāju konta aizturēšana un brīdinājumi par darījumiem kontā:
Atvilkumus no konta var nepiemērot uzreiz, kamēr nav zināma gala summa. Visa ir izveidojusi šos procesus, lai aizsargātu Visa debetkaršu izdevējus, tirgotājus un karšu īpašniekus. Tas visbiežāk notiek, apmierinot patērētāju pieprasījumu pēc maksājumu ērtībām, kā, piemēram, norēķiniem pie sūkņa.Piemēram, ja jūs izmantojat savu Visa debetkarti restorānā, jūsu karte var tikt autorizēta pirms dzeramnaudas piemērošanas. Šāda veida pirkumiem Visa debetkaršu izdevēji var rezervēt summu no kartes īpašnieka līdzekļiem, lai segtu aplēstās darījuma izmaksas. Šis process, pazīstams kā "rezervēšana", aizsargā gan karšu īpašniekus, gan tirgotājus. Tas nodrošina to, ka karšu īpašnieki neiztērē vairāk naudas nekā viņiem ir un ar tirgotājiem norēķinās par darījumu. Kamēr vairumam darījumu rezervēšanas laiks ir mazāks par 24 stundām, Visa aizsargā karšu īpašniekus, pieprasot izdevējiem vai finanšu iestādēm noņemt visas rezervācijas 72 stundu laikā.
J: Kad no manas kartes tiks noņemta autorizācijas rezervācija?
A: Kamēr vairumam darījumu rezervācija ir mazāka par 24 stundām, Visa aizsargā karšu īpašniekus, pieprasot izdevējiem vai finanšu iestādēm noņemt visas rezervācijas 72 stundu laikā vai ātrāk.J: Kādēļ, saņemot e-pasta vai teksta paziņojuma konta brīdinājumu, summa atšķiras no summas, ko ielēju degvielas uzpildes stacijā?
A: Dažas konta brīdinājuma summas var neatspoguļot galīgo summu, īpaši pie tirgotājiem, pie kuriem gala summa nav zināma, kā, piemēram, restorānos vai norēķinoties pie sūkņa. Konta brīdinājuma summa var nebūt galīgā darījuma summa, kas būs jūsu pārskatā.J: Kāpēc, apskatot manu bankas kontu tiešsaistē, summa atšķiras no summas, ko uzpildīju degvielas uzpildes stacijā?
A: Tiešsaistes pārskati var uzreiz neatspoguļot gala darījuma summu, īpaši pie tirgotājiem, pie kuriem gala summa autorizācijas brīdī nav zināma, kā, piemēram, restorānos vai norēķinoties pie sūkņa degvielas uzpildes stacijā. Jūsu tiešsaistes pārskatam būtu jāatspoguļo darījuma gala summa līdz nākamajai darbadienai.
Kartes ar hologrāfiskām magnētiskām joslām
-
Visa nesen uzzinājusi par nozares problēmu, kas saistīta ar reti sastopamu tehnisku problēmu pārdošanas punktos saistībā ar norēķinu karšu ar jauno hologrāfisko magnētisko joslu izmantošanu. Problēmas mērogs gan pēc identificēto incidentu, gan skarto karšu skaita tirgū ir ļoti mazs.
Visa ir uzzinājusi, ka tehniskās problēmas radušās, kad kartes ar hologrāfiskajām magnētiskajām joslām izmantotas vidē, kurā ir augsts statiskās elektrības līmenis. Šajos gadījumos statiskā elektrība var traucēt ierastajai kartes novilkšanas darbībai un neļaut elektroniskā darījuma notikšanu.
Tomēr problēmas ietekmē pieņemšanu un ērtību, kas ir pamats Visa saistībām pret karšu īpašniekiem. Visa uzskata, ka jebkura problēma, kas ietekmē pieņemšanu, neatkarīgi no retuma vai izolētības, ir jārisina.
Lai risinātu šo problēmu, Visa ir ieteikusi finanšu iestādēm, kuru tirgū jau ir hologrāfiskās magnētiskās joslas kartes, aizvietot šīs kartes, tiklīdz tās ir praktiski pieejamas.
-
Visa nesen ieviesa jaunu karšu dizainu, kas ietvēra hologrāfisku magnētisko joslu kartes aizmugurē. Jaunajā dizainā virs paraksta paneļa ir iestrādāta dūjas hologramma, kad karte tiek kustināta no sāna uz sānu, dūjas parādās vairākās krāsās.
-
Balstoties uz saņemto informāciju un ziņojumiem, ir skaidrs, ka iespējamais šo problēmu cēlonis ir elektrostatiskā izlāde (ESD - Electrostatic Discharge), kas rodas, kombinējot tādus faktorus, kā:
- Zems mitruma līmenis pārdošanas punktā, kas izraisa augstāku elektrostatisko spriegumu nekā parasti.
- Pārdošanas punkta iekārtas ar relatīvi zemu ESD toleranci, parasti magnētiskajās lasīšanas galviņās.
- Maksājumu karšu izmantošana ar hologrāfiskām magnētiskām joslām, kam ir lielāka elektrostatiskā vadītspēja nekā parastajām magnētiskajām joslām.
-
Lai gan šīs problēmas mērogs ir ļoti mazs, Visa jebkuru lietu, kas ietekmē karšu īpašnieku pieņemšanu un ērtības, uztver ļoti nopietni. Tādēļ Visa ir ieteikusi finanšu iestādēm, kuru tirgū jau ir hologrāfiskās magnētiskās joslas kartes, aizvietot šīs kartes tiklīdz tas ir praktiski iespējams.
-
Visa ir ieteikusi finanšu iestādēm, kuru tirgū jau ir hologrāfiskās magnētiskās joslas kartes, aizvietot šīs kartes tiklīdz tas ir praktiski iespējams. Mēs cieši sadarbojamies ar jūsu finanšu iestādi, lai atrisinātu šo problēmu, cik ātri iespējams, un padarītu jums šo procesu pēc iespējas vieglāku.
-
Jā, turpiniet izmantot savu pašreizējo karti līdz brīdim, kad jūsu finanšu iestāde ar jums sazināsies. Darījumu skaits, ko šī problēma ir ietekmējusi, ir ļoti mazs. Lielākā daļa darījumu, kas veikti ar hologrāfiskās magnētiskās joslas kartēm, tiek izpildīti bez jebkādām grūtībām.
-
Šobrīd karšu īpašniekiem nekas nav jādara. Ja jūsu karte tiks aizvietota, jūsu finanšu iestāde ar jums sazināsies. Citādi jūs varat turpināt izmantot savu pašreizējo karti, kā jūs to parasti darītu. Lielākā daļa darījumu, kas veikti ar hologrāfiskās magnētiskās joslas kartēm, tiek izpildīti bez jebkādām grūtībām.
-
Ziņotajos gadījumos bijuši iesaistīti tikai pārdošanas punktu termināļi. Šobrīd nav ziņu par problēmām ar bankomātiem.
-
Nē. Kartēm ar hologrāfisko magnētisko joslu saistītās pieņemšanas problēmas nekādi neietekmēs jūsu kontu.
-
Trešo pušu laboratorijas testi rāda, ka hologrāfisko magnētisko joslu kartes īpašniekiem nerada bažas par drošību.
Visa zīmols un mārketings
-
Visi sponsorēšanas pieprasījumi rakstiski jāsūta uz:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Liels paldies par jūsu interesi Visa reklāmā, bet mēs nevaram pieņemt nepasūtītas reklāmas idejas.
-
Kā pakalpojumu autorizētiem Visa karšu izdevējiem un Visa tirgotājiem, Visa padara pieejamu Visa preču zīmes elektronisko ilustrāciju un saites uz Visa piederošajām tīmekļa vietnēm. Tikai Visa karšu izdevējiem un tirgotājiem ir atļauts izmantot Visa preču zīmi. Ja jūs strādājat pie Visa karšu izdevēja vai Visa tirgotāja, lūdzu, apmeklējiet mūsu Mārketinga centru, lai iegūtu Visa logotipa informāciju un lejupielādes.
-
Visa atsvaidzina slaveno zilo, balto un zelta Visa logotipu, lai piešķirtu tam jaunu izskatu.
-
Visa no kredītkaršu uzņēmuma ir izaugusi par maksājumu uzņēmumu, kas piedāvā dažādus maksājumu produktus un pakalpojumus. Jaunais Visa logotips un karšu dizains atspoguļo Visa evolūciju.
-
Pašreizējais logotips uz Visa kartēm, kā arī reklāmās, mārketingā un tiešsaistes komunikācijā sāka parādīties 2006. gada janvārī. Visa kartes un komunikācija ar pašreizējo Visa preču zīmi kartēm un komunikācijai ar Visa karogu līdzpastāvēs līdz 2011. gada 30. jūnijam.
Jautājumi jūsu kartes izdevējam
Jūsu izdevējs vai banka, kas jums izsniedza jūsu Visa karti, var atbildēt uz lielāko daļu jautājumu par rēķinu apmaksu tiešsaistē, bilances pārbaudi, atlīdzības saņemšanu vai samaksas apstrīdēšanu.